Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen

1010
Tutkintotavoitteinen koulutus

Tavoite

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen on yksi liiketoiminnan ammattitutkinnon osatutkinto. Valmennuksessa perehdytään myynnin ja asiakaspalvelun suunnitteluun, asiakaslähtöisen myynnin ja palvelun toteuttamiseen sekä niiden tuloksellisuuden arvioimiseen ja muiden jälkitoimien hoitamiseen.

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen osatutkinnon laajuus on 60 osaamispistettä (koko tutkinnon laajuus yhteensä 150 osaamispistettä). Voit täydentää tutkinnon osan koko tutkinnoksi suorittamalla lisäksi pakollisen tutkinnon osan (Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen, 30 osaamispistettä) sekä 60 osaamispisteen laajuisesti muita valinnaisia tutkinnon osia. Myös muun perus-, ammatti- tai erikoisammattitutkinnon tutkinnon osa voidaan huomioida valinnaisena tutkinnon osana.


Kohderyhmä

Myyjät 


Koulutuksen kesto

Valmennus kestää 5 kuukautta. Kokonaisuus muodostuu kolmesta koko päivän valmennuksesta, joiden välillä harjoitellaan myynnin ja asiakaspalvelun taitoja omassa työssä toteutettavien kehittämistehtävien avulla.

Valmennus toteutetaan AVA-Akatemian tiloissa Helsingissä. Valmennus voidaan järjestää tarvittaessa Microsoft Teams -toteutuksena.

Syksy 2022:

24.11.2022

20.1.2023


Aikataulu ja sijainti
24.11.2022

Pääsisältö ja toteutustapa

Valmennuksen teemat ovat:

- Vastuullinen liiketoiminta ja liiketoiminnan lainsäädäntö (3.3.2022)
- Myyntiprosessi (29.3.2022)
- Asiakaslähtöinen asiakaspalvelu (25.1.2022)

Ilmoittautuminen:

Ilmoittaudu tästä

Hinta:

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joka on opiskelijalle ja työnantajalle maksutonta.

 

Valmentajat:

Liiketoimintaosaamisen eri osa-alueiden sekä johtamisen ja esihenkilötaitojen asiantuntijoita.

Lisätietoja: