Tule mukaan rakentamaan yhdessä K-ryhmän ja K-kauppojen hyvää mainetta sekä lisäämään asiakkaiden kiinnostusta omaa kauppaa kohtaan! Koulutusta luotsaa asiantuntijatoimisto Milttonin Suomen parhaimmat kouluttajat yhdessä Keskon asiantuntijoiden kanssa.
Media on tehokas väline rakentaa mainetta ja lisätä myyntiä. Siksi kauppiaan kannattaa tietää perusasiat siitä, miten lööppeihin päästään sekä siitä, miten niistä tarvittaessa päästään pois.
Kauppiaat
45min koulutus + 15min aikaa kysymyksille
Tässä koulutuksessa kuulet käytännönläheisiä ja helppoja vinkkejä siihen, miten asioida median kanssa, lähestyä toimittajia ja muotoilla helposti kiinnostavia juttuaiheita. Lisäksi kerromme, miten vältetään kriisit, somekohut ja muut haastavat viestintätilanteet ja mitä sitten tehdään, jos sellainen kuitenkin kaikesta varautumisesta huolimatta sattuu osumaan kohdalle. Huomioimme koulutuksen sisällössä myös ennakkokysymyksenne ja toiveenne.
12.4.2023 klo 13-14.00 Ilmoittaudu tästä
Koulutus tallennetaan ja se on nähtävissä koulutuksen jälkeen pienellä viiveellä näiden linkkien takaa: Kauppiassivuilta, K-netistä ja Deskistä.
Lisätietoja:
viestinta@kesko.fi
Mikäli toivot henkilökohtaista palautetta kauppasi sosiaalisen median läsnäolosta ja sisällöistä, laitathan tiedot oman kauppasi some-kanavista kouluttajille etukäteen (viestinta@kesko.fi), niin he voivat tutustua niihin.