Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

Verkkokaupan parhaat käytännöt

Verkkokoulutus/Teams/Webinaari/Video
Verkkokoulutus/Teams/Webinaari/Video

Verkkokaupan menestys koostuu useasta tekijästä, aina tehokkaasta keräilystä erinomaiseen asiakaskokemukseen

Tavoite

Koulutuksen tavoite on nostaa esille Verkkokaupan parhaita käytäntöjä. Koulutuksessa pureudutaan tarkemmin siihen, miten rakennetaan tehokas verkkokauppatoiminta, ja miten henkilöresurssit muodostuvat. Henkilöresurssien kohdalla on mietittävä keräyksen ja tilauksien käsittelyn tehokkuutta ja nopeutta.


Kohderyhmä

kauppias, verkkokaupan henkilökunta


Koulutuksen kesto

1 h klo 14-15


Aikataulu ja sijainti

Pääsisältö ja toteutustapa

1. Verkkokaupan menestys syntyy toimivista taustaprosesseista

Koko prosessin etukäteissuunnittelu tilausten vastaanottamisesta luovutukseen on tehokkuuden kannalta tärkeintä.
Tehokkaan verkkokauppatoiminnan kannalta on oleellista, että koko toimintaketju on kunnolla suunniteltu.

2. Tehokas verkkokauppatoiminta

Verkkokaupan menestys koostuu useasta tekijästä, aina tehokkaasta keräilystä erinomaiseen asiakaskokemukseen.
Henkilöresurssien kohdalla on mietittävä keräyksen ja tilauksien käsittelyn tehokkuutta ja nopeutta.

3. Kysynnän muutoksiin reagointi (kasvavat/pienentyneet tilausmäärät)

 

Ilmoittautuminen

Koulutukseen ei tarvitse ilmoittautua. Voit osallistua koulutukseen tästä

Hinta

Koulutus on osallistujille maksuton.

Kouluttaja ja yhteystiedot

Mia Aarttamo-Santala (mia.aarttamo-santala@kesko.fi)
Talvikki Majanen (talvikki.majanen@kesko.fi)
Sofia Carpén (sofia.carpen@kesko.fi)