K-Asiakkaat auttavat meitä palvelemaan erilaisia asiakkaitamme entistä paremmin ja henkilökohtaisemmin. Ne antavat käytännönläheisen välineen ymmärtää eri asiakasryhmien tarpeita paremmin. Mikä parasta tämä ryhmittely toimii kaikilla toimialoilla, joten voimme puhua yhteisistä asiakkaistamme samoilla sanoilla.
Tässä koulutuskokonaisuudessa opit tuntemaan K-Asiakkaat: Innostujat, Nautiskelijat, Tiedostavat, Mukavuudenhaluiset ja Vakiintuneet. Lisäksi saat tietää heidän ostokäyttäytymisestään eri toimialoilla.
Koulutuskokonaisuus koostuu kahdesta osasta: K-Asiakkaat esittäytyvät K-Asiakkaat Päivittäistavarakaupassa
Koulutuskokonaisuuden aikana tutustut K-Asiakkaisiin ja opit huomaamaan erot heidän tarpeissaan.
Lisäksi saat käsityksen siitä, miten K-Asiakasprofiilit toimivat K-ryhmän eri kaupoissa.
Kauppiaille, myyjille, asiantuntijoille, uusille työntekijöille (alussa vain PT-kaupan työntekijöille).
Pakolliset osiot 15min + 15min
Verkkokoulutus
Verkkokurssin aikana tutustut K-Asiakkaisiin ja opit huomaamaan erot heidän tarpeissaan. Lisäksi saat käsityksen siitä, miten K-Asiakasprofiilit toimivat K-ryhmän eri kaupoissa.
Lisätietoa
Pääset verkkokoulutukseen tästä linkistä.