Asiakkuuksien johtaminen koulutuksessa perehdyt asiakkuuksien eli asiakassuhteiden arvioimiseen, asiakkuuksien johtamisen kilpailukeinoihin, asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoiluun sekä erilaisten yhteistyösuhteiden, sidosryhmien, kumppanuuksien ja verkostojen johtamiseen.
Asiakkuuksien johtaminen on yksi johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon tutkinnon osa. Asiakkuuksien johtaminen -tutkinnon osan laajuus on 50 osaamispistettä (koko tutkinnon laajuus yhteensä 180 osaamispistettä). Voit täydentää tutkinnon osan koko tutkinnoksi suorittamalla lisäksi pakollisen tutkinnon osan (Johtajana toimiminen, 80 osaamispistettä) sekä 50 osaamispisteen laajuisesti muita valinnaisia tutkinnon osia. Myös muun ammatti- tai erikoisammattitutkinnon tutkinnon osa voidaan huomioida valinnaisena tutkinnon osana, kun sen laajuus on vähintään 50 osaamispistettä.
Tavoitteena on vahvistaa asiakkuuksien johtamisen osaamistasi.
Koulutuksen jälkeen osaat
Kauppiaat, myymäläpäälliköt ja kauppiaspuolisot
Valmennus kestää noin 5 kuukautta.
Asiakkuuksien johtaminen -tutkinnon osa suoritetaan joustavasti työn ohessa oppisopimuskoulutuksena. Opinnot koostuvat Microsoft Teams -koulutuspäivistä tai lähikoulutuspäivistä (kunkin päivän toteutustapa vahvistuu myöhemmin), itsenäisestä ja ohjatusta verkko-opiskelusta, työssäoppimisesta sekä opittujen asioiden hyödyntämisestä omassa työssä.
Koulutuksen teemat ovat
Ilmoittaudu 17.12.2024 mennessä. Koulutuspäivät ovat:
Ennen ilmoittautumista keskustele kauppiaan / esihenkilön kanssa.
Ilmoittautumisen jälkeen Ava-akatemian koulutuspäällikkö on yhteydessä sekä opiskelijaan että työnantajaan.
Hinta
Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joka on opiskelijalle ja työnantajalle maksutonta. Lue lisää oppisopimuksesta.
Valmentajat
Johtamisen, esihenkilötaitojen ja liiketoimintaosaamisen eri osa-alueiden asiantuntijoita Ava-akatemiasta.
Lisätietoja
Mirka Kuitunen, 043 8243612, mirka.kuitunen@akatemia.fi